Фiнансова дiяльнiсть
ВІДОМОСТІ
про кількісні та якісні показники матеріально-технічного
забезпечення дошкільної освітньої діяльності, необхідної для
виконання вимог державного стандарту дошкільної освіти
відповідного рівня
Обладнання та оснащення навчально-виховного процесу у КЗДО №329 ДМР здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Типового переліку обов’язкового обладнання навчально-наочних посібників та іграшок у дошкільних навчальних закладах, затвердженого наказом МОН України від 11.09.2002 року №509. Методичних рекомендацій щодо підбору і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах.
Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 329 Дніпровської міської ради має два поверхи. У закладі функціонують 4 вікові групи: 1група для дітей раннього віку і 3 групи для дітей дошкільного віку. Кожна з груп має окремі групові приміщення, які поділені на навчальні ігрові та спальні зони. Групові кімнати обладнані необхідним твердим і м'яким інвентарем. До складу групової для дітей входять: роздягальна, групова, спальня, туалет. У кожній групі встановлено умивальники і унітази. В освітніх приміщеннях естетично обладнані ігрові осередки, робота в яких сприяє організації навчально-розвивальної діяльності. Предметно-ігровий простір груп повністю підвладний дітям, не обмежує їх у свободі вибору, є динамічним, варіативним, різноманітним, це: куточок книги, центри інтелектуальних, будівельних, сюжетно-рольових ігор, природничо-дослідницькі в яких зібрані картинки, дидактичні ігри, сюжетні іграшки, дитяча художня та енциклопедична література, тощо. Групи забезпечені сучасним дидактичним та програмно-методичним, ілюстративним матеріалом, що дозволяє в основному реалізовувати завдання Базового компонента дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) та чинних програм. Ігровий матеріал відповідає віковим особливостям дошкільників.
У закладі немає музичної та спортивної зали, але в кожній групі обладнані відповідні куточки.
В групових приміщеннях створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей. Групи естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно – ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам освітніх програм. Ігрові зони обладнані в достатній кількості навчальним та ігровим матеріалом.
Територія КЗДО №329 ДМР має огорожу про всьому периметру. Кожна група має окремий ізольований майданчик з тіньовими навісами та зеленими насадженнями. Майданчики для дітей знаходяться в безпосередній близькості від входу в приміщення.
В КЗДО № 329 ДМР працює медичний блок, який складається з медичного кабінету та ізолятора. Приміщення мають все необхідне обладнання. Медичний блок закладу утримується в належному стані і відповідає вимогам оформлення. Наявність медикаментів відповідає переліку надання першої медичної допомоги. Забезпечений проточною водою. Є кварцова лампа для проведення профілактики захворювань.
1. Інформація про загальну площу приміщень, що використовуються під час освітнього процесу
Адреса приміщення | Найменування власника майна | Площа, кв. метрів | Найменування та реквізити документа про право власності або користування | Документ про право користування | ||
строк дії договору оренди | наявність державної реєстрації | наявність нотаріального посвідчення | ||||
м. Дніпро, вул. Перемоги, б.208 | Територіальна громада міста Дніпра в особі Дніпровської міської ради | 2189 |
1.Свідоцтво про право власності на нерухоме майно Індексний номер відсутній. 2.Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою Відсутній | - | Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності Індексний номер відсутній
| - |
2. Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими приміщеннями, спортивними майданчиками
Найменування приміщень навчального призначення інших приміщень, спортивних майданчиків | Кількість приміщень майданчиків, тощо | Площа з розрахунку на одного учня, кв. метрів | Відомості про приміщення, майданчики (власні/ в оперативному управлінні / у господарському віданні / найманні (оренді) тощо) | ||
необхідна | фактична | необхідна | фактична | ||
Спортивна зала | 1 | 0 | 5 | 5 | комунальна власність |
Музична зала | 1 | 0 | 3,7 | 3,7 | |
Групове приміщення для дітей раннього віку | 1 | 1 | 3,3 | 3,3 | |
Групове приміщення для дітей дошкільного віку | 3 | 3 | 2,5 | 2,5 |
3. Обладнання навчальних приміщень та майданчиків
Найменування навчальних приміщень та майданчиків | Найменування навчального обладнання | Необхідна кількість, одиниць | Фактична кількість, одиниць | Відсоток потреби | |
Іграшки, атрибути, ігрове обладнання | |||||
Ляльки | |||||
| лялька-неваляйка | 3 | 3 | 0 | |
| немовлята | 12 | 12 | 0 | |
| однолітки (образ дитини 2-3років:дівчатка і хлопчики) | 12 | 12 | 0 | |
| в національному українському одязі: - хлопчик, - дівчинка. |
3 3 |
3 3 |
0 0 | |
| літературний персонаж | 18 | 18 | 0 | |
| дорослі | 6 | 6 | 0 | |
Предмети лялькового вжитку | |||||
Лялькова білизна та одяг | |||||
| постільна білизна (матрац, простирадло, ковдра у підковдрі, подушка з наволочкою) | 12 | 12 | 0 | |
| пелюшки, повзунки, сорочечки | 12 | 12 | 0 | |
| одяг
|
3
7 7 |
3
7 7 |
0
0 0 | |
Посуд | |||||
| столовий
(глибокі й мілкі тарілки, чашки, ложки/виделки, супниця, хлібниця, таця тощо ) |
8
6 |
8
6 |
0
0 | |
| чайний
(чашки, блюдця, ложечки, чайник, цукорниця, розетки, таця тощо ) |
3 3 |
3 3 |
0 0 | |
| кавовий
(чашки, блюдця, ложечки, чайник, цукорниця, розетки, таця тощо ) |
3 |
3 |
0 0 | |
| кухонний (каструлі, сотейник, миска, пательня, чайник, сито, ополоник, дошка для нарізування, ніж) | 3 | 3 | 0 | |
| з елементами декоративного розпису, різьблення (тарілки, таці, горнятка, глечики, куманці та ін.) | 3 | 3 | 0 | |
Меблі | |||||
| спальня (1-2 ліжка, шафа для одягу, комод/тумбочка та ін.) | 12 | 12 | 0 | |
| їдальня (обідній стіл, стільці/табуретки, шафа для посуду та ін.) | 3 | 3 | 0 | |
| вітальня (стіл/журнальний стіл, диван, крісла, стільці, шафа та ін.) | 4 | 4 | 0 | |
| кухня (плита, мийка, стіл-тумба, шафа з полицями для посуду) | 4 | 4 | 0 | |
| ванна (ванночка, рукомийник, шафа/тумбочка) | 4 | 4 | 0 | |
| класна кімната (столи-парти, стільці, класна дошка) | 1 | 1 | 0 | |
| ліжко | 8 | 8 | 0 | |
| Санчата | 1 | 1 | 0 | |
| Коляски | 8 | 8 | 0 | |
| Гойдалки | 1 | 1 | 0 | |
| Галантерея,біжутерія(стрічки, намисто, хусточки, предмети догляду за волоссям, тощо) | 8 | 8 | 0 | |
| Ліжко-колиска | 2 | 2 | 0 | |
Побутова техніка та засоби зв'язку | |||||
| телефон/мобільний телефон | 8 | 8 | 0 | |
| праска | 8 | 8 | 0 | |
| плита | 4 | 4 | 0 | |
| холодильник | 3 | 3 | 0 | |
| пральна машина | 4 | 4 | 0 | |
| м'ясорубка | 3 | 3 | 0 | |
| швейна машина | 3 | 3 | 0 | |
| телевізор* / комп`ютер* | 3 | 3 | 0 | |
| міксер / блендер, кавоварка* | 3 | 3 | 0 | |
| мікрохвильова піч * | 1 | 1 | 0 | |
| пилосос* | 3 | 3 | 0 | |
| фотоапарат* | 4 | 14 | 0 | |
Фігурки | |||||
| люди |
|
|
| |
|
(лицарі, козаки тощо); - літературні персонажі | 9
9
4 3
9 | 9
9
4 3
9 | 0
0
0 0
0
| |
| тварини |
|
|
| |
|
- фантастичні/казкові; - доісторичні (динозаври) | 14 9 10 6 6
6 3 | 14 9 10 6 6
6 3 | 0 0 0 0 0
0 0 | |
Транспорт | |||||
| транспорт наземний:
(швидка допомога, пожежна машина, поліцейський автомобіль, молоковоз, хлібовоз тощо);
|
21
21
4
4
4
1
|
21
21
4
4
4
1 |
0
0
0
0
0
0 | |
| Транспорт великогабаритний іграшковий (вантажівка, легковий автомобіль, потяг*)
| 3 | 3 | 0 | |
| транспорт водний:
|
8
8
8 |
8
8
8 |
0
0
0 | |
| транспорт повітряний/космічний
|
9
6
3
1
3 |
9
6
3
1
3
|
0
0
0
0
0
| |
Техніка, інструменти | |||||
| техніка будівельна:
|
7
7
6
1
1
3
|
7
7
6
1
1
3
|
0
0
0
0
0
0 | |
| техніка сільськогосподарська:
|
3 3
3 |
3 3
3 |
0 0
0 | |
| Споруди* (автопаркінг/гараж,естакада тощо) |
1 |
1 |
0 | |
| інструменти імітаційні (молоток, гайковий ключ, викрутка, дриль*, лещата*) | 4 | 4 | 0 | |
Ігрові споруди*
|
замок/фортеця | 4
3
3
3
3
3
3
3
3
3
| 4
3
3
3
3
3
3
3
3
3
| 0
0
0
0
0
0
0
0
0
0 | |
Настільні ігри | |||||
| розрізні картинки/пазли: - 2-6 частин - 4-8 частин - 8-12 частин - 12-24 частини - парні картинки |
9 12 8 3 4
|
9 12 8 3 4 |
0 0 0 0 0 | |
| розрізні картинки на кубиках (4-6 частин) або/та брусках (2-4 частини) | 15 | 15 | 0 | |
| розрізні картинки на кубиках | 12 | 12 | 0 | |
| дидактичні настільно-друковані ігри (ознайомлення з суспільним, природним довкіллям, мовленнєвий та логіко-математичний розвиток, економічне, правове виховання, безпека життєдіяльності) типу лото, парних картинок , квартетів, ребусів та ін. | 25 | 25 | 0 | |
| маршрутні ігри | 15 | 15 | 0 | |
| інтелектуальні ігри: - дидактичні комп’ютерні ігри*, - доміно, - шахи, - шашки, - головоломки (мороки) |
0 2 2 2 9
|
0 2 2 2 9 |
0 0 0 0 0 | |
Іграшки для ігор з піском, водою, снігом, вітром | |||||
| лопатки | 70 | 70 | 0 | |
| граблі короткі | 20 | 20 | 0 | |
| совки | 90 | 90 | 0 | |
| грабельки | 90 | 90 | 0 | |
| вітрячки на паличках (30см) | 90 | 90 | 0 | |
| вітрячки | 30 | 30 | 0 | |
| відерця | 120 | 120 | 0 | |
| ситечка | 120 | 120 | 0 | |
| форми для піску і снігу | 63 | 63 | 0 | |
| гідроспоруда* (фонтан/млин/ шлюзи) | 12 | 12 | 0 | |
М’яконабивні іграшки | |||||
| тварини | 69 | 69 | 0 | |
| літературні персонажі | 54 | 54 | 0 | |
| людина | 9 | 9 | 0 | |
Народні іграшки | |||||
| Ляльки | 21 | 21 | 0 | |
| Лялька-мотанка | 6 | 6 | 0 | |
| фігурки людей калатала,брязкала,тарахкальця | 21 6 | 21 6 | 0 0 | |
| дзига | 21 | 21 | 0 | |
| фігурки тварин | 21 | 21 | 0 | |
| візочки | 21 | 21 | 0 | |
| свистунці, пищики (для індивідуального застосування) | 21 | 21 | 0 | |
| меблі (колиска/ліжко, стілець/табурет/крісло, стіл, шафа, скриня тощо) | 21 | 21 | 0 | |
| посуд | 12 | 12 | 0 | |
| фігурки-сюжети («танок»,«колисочка» та ін.) | 18 | 18 | 0 | |
| динамічні іграшки | 18 | 18 | 0 | |
| Іграшкові фігурки | 18 | 18 | 0 | |
| Тарадайки, каталки | 30 | 30 | 0 | |
| Динамічні іграшки(«ведмеді-ковалі», «півники» та ін.) | 6 | 6 | 0 | |
| Гойдалки(коники) | 3 | 3 | 0 | |
Механічні/інерційні іграшки, цифрові, з елементами живлення* | |||||
| робот | 15 | 15 | 0 | |
| техніка | 30 | 30 | 0 | |
| тварини | 36 | 36 | 0 | |
| машини | 6 | 6 | 0 | |
Сенсорні іграшки, ігрове обладнання | |||||
| піраміди | 15 | 15 | 0 | |
| втулки, вкладинки, мотрійки | 12 | 12 | 0 | |
| сенсорні модулі (куби Монтессорі*) | 12 | 12 | 0 | |
| іграшки для зав'язування, загвинчування, наліплювання деталей | 10 | 10 | 0 | |
| м’яконабивні іграшки/ різні форми зі шнурівкою, наліпками, ґудзиками, «блискавками», іншими застібками | 18 | 18 | 0 | |
| мозаїка: - кнопкова, - геометрична, - орнаментальна |
10 10 6 |
10 10 6 |
0 0 0 | |
| світлова пісочниця (пісочний ящик з підсвічуванням) * | 1 | 0 | 1 | |
| бізіборд (сенсорна розвивальна дошка з набором різноманітних замків) * | 1 |
| 1 | |
| Ігрові центри з різноманітним руховим, звуковим, світловим, підвісним оснащенням | 4 | 4 | 0 | |
| Об’ємний ігровий матеріал для розпізнання за кольором(кубики, палички, кульки, фігурки тварин тощо) | 18 | 18 | 0 | |
Музичні іграшки (для музичних осередків/центрів у групах) | |||||
Іграшки озвучені | |||||
| музична дзиґа | 4 | 4 | 0 | |
| катальця | 6 | 6 | 0 | |
| шарманка/органчик/скринька | 1 | 1 | 0 | |
| музичні сходинки / доріжка (із звукорядом або без) | 1 | 0 | 1 | |
| шумова іграшка (тріскачки, дзвіночки, музичні молоточки та ін.) | 25 | 25 | 0 | |
| музична механічна/електронна іграшка (іграшка зі співом, рухом, комбінована тощо) | 5 | 5 | 0 | |
Інструменти імітаційні озвучені ( із звукорядом і без *) | |||||
| металофон/ксилофон | 8 | 8 | 0 | |
| барабан | 8 | 8 | 0 | |
| бубон | 8 | 8 | 0 | |
| маракаси | 6 | 6 | 0 | |
| трикутник | 1 | 0 | 1 | |
| сопілка | 4 | 4 | 0 | |
| гітара/домра | 1 | 0 | 1 | |
| бандура | 1 | 0 | 1 | |
| Гармоніка або акордеон | 1 | 0 | 1 | |
| гармошка | 1 | 1 | 0 | |
| піаніно | 4 | 4 | 0 | |
Оптичні іграшки | |||||
| калейдоскоп/ролейскоп | 8 | 8 | 0 | |
| бінокль | 12 | 12 | 0 | |
| підзорна труба | 1 | 1 | 0 | |
| стереоскоп | 1 | 0 | 1 | |
| мікроскоп* | 1 | 0 | 1 | |
Конструкторсько-будівельні іграшки | |||||
| Набір кубиків і цеглинок (дерев’яний, пластмасовий) | 5 | 5 | 0 | |
| Настільний будівельний матеріал (дерев’яний,пластмасовий) | 10 | 10 | 0 | |
| Конструктор настільний пазовий універсальний(дерев’ яний, пластмасовий) | 9 | 9 | 0 | |
| Конструктор великогабаритний(дерев’яний, пластмасовий) | 3 | 3 | 0 | |
| Великогабаритний м який будівельний набір | 1 | 0 | 1 | |
| Магнітний конструктор | 1 | 0 | 1 | |
| будівельний матеріал великогабаритний дерев`яний/ пластмасовий: (куби, 3-4-гранні призми, піраміди 3-4-гранні, конуси, циліндри, арки, пластини) | 1 | 0 | 1 | |
| будівельний матеріал м’який великогабаритний (куби, 3-4-гранні призми, піраміди 3-4-гранні, конуси, циліндри, арки) | 1 | 0 | 1 | |
| будівельний матеріал настільний універсальний (дерев`яний/пластмасовий):
- кубики, цеглинки, бруски, 3-гранні призми, піраміди 3-4-гранні, конуси, циліндри, арки, пластини | 4 | 4 | 0 | |
| будівельний набір настільний тематичний (дерев`яний, пластмасовий) | 4 | 4 | 0 | |
| конструктор.настільний універсальний/тематичний з різними способами з'єднання:
|
4 4 |
0 0 |
1 1 | |
| конструктор магнітний тематичний або універсальний | 4 | 0 | 1 | |
| збірно-розбірна іграшка | 12 | 12 | 0 | |
РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ | |||||
Фізкультурне обладнання | |||||
| гімнастична стінка / драбина - висота 220 -250 см, ширинапрольоту 80 см, відстань між рейками 15 см; - висота 250-300 см, ширина прольоту 80 см, відстань між щаблями 15-20 см | 0 |
| 0 | |
| драбина приставна з гачками(довжина 250-350 см, ширина прольоту 80-40 см, відстань між рейками 15-25 см) | 0 | 0 | 0 | |
| драбина мотузяна підвісна (довжина 250-300 см, ширина 50-60 см, відстань між щаблями 20 см) | 0 | 0 | 0 | |
| дугоподібна драбина-ліана (відстань між рейками 20-25 см) | 0 | 0 | 0 | |
| дошка ребриста (довжина 250-300 см, ширина 25 -30 см, відстань між планками 6– 8 см) | 0 | 0 | 0 | |
| дошка гімнастична з гачками на одному кінці (довжина 250-400 см, ширина 15-20 см) | 0 | 0 | 0 | |
| дошка/доріжка із зображенням відбитків дитячих слідів (довжина 300-400 см, ширина 20 см) | 0 | 0 | 0 | |
| лави гімнастичні - довжина 350-400 см, ширина 20-15 см, висота 15-20 -25 см, - довжина 400-450см, ширина 20см, висота 30, см, ширина нижньої рейки 8см |
2 2 |
2 2 |
0 0
| |
| куби для вправ з рівноваги та стрибків з ребром куба
|
4
4 |
4
4 |
0
0
| |
| стояки (висота 180 см., відстань міжзарубками 5 см) | 0 | 0 | 0 | |
| стояки з кільцями (висота 220 см, діаметр кілець 30-60 см) | 0 | 0 | 0 | |
| навісні мішені-цілі/ щити з мішенями (висота 130 см, діаметр 50-60 см) | 1 | 1 | 0 | |
| дуги для підлізання, прокочування: - відстань між підставками 60 см, висота 40-50 см - відстань між підставками 60 см, висота 50-60 см |
8 |
8 |
0
| |
| перекладина/«тарзанка» * ( відстань від землі 100-150 м) | 0 | 0 | 0 | |
| гірка
(висота 60-80 см, довжина скату 90 см, верхня платформа 230х85 см, висота перил 45 см);
(висота 80-100см, верхня платформа 60х60 см, висота перил 40 см; сходинки шириною 20 см, висотою 8-10 см) |
0 |
0 |
0 | |
| гімнастична драбина (висота 150-200 см, ширина прольоту 80-100 см, відстань між рейками 15 см, діаметр рейок 3 см) | 3 | 3 | 0 | |
| горизонтальна драбина для переступання (довжина 150 см, 6-8 поперечних рейок, відстань між рейками 18 см, довжина рейок 40 см, діаметр 2 см) | 3 | 1 | 0 | |
| дошка гімнастична і ребриста (довжина 250-300 см, ширина 25-30 см, відстань між планками 6– 8 см) | 3 | 3 | 0 | |
| дошка гімнастична, один кінець якої фіксується на різній висоті (довжина 200-250 см, ширина 25-30см) | 0 | 0 | 0 | |
| дошка ребриста із двома похилими скатами (довжина 200-250 см, ширина бокових поверхонь 15 см) | 0 | 0 | 0 | |
| доріжка із зображенням відбитків дитячих слідів (довжина 200-300 см, ширина 30-40 см) | 3 | 1 | 0 | |
| лава гімнастична
| 3
3 | 1
1
| 0
0 | |
| ящик для влізання і сходження 50х50х15-20 см 50х50х10-15 см | 3 3 | 1 1
| 0 0 | |
| куби для влізання і сходження 15х15х15см | 9 | 10 | 0 | |
| дуги/ворітця для підлізання, прокочування (відстань між підставками 60-80 см, висота 40-60 см) | 6 | 8 | 0 | |
| стояки з кільцями, що кріпляться вертикально на різній висоті (висота 130-140 см, діаметр кілець 40-50 см) | 3 | 2 | 0 | |
Фізкультурний інвентар | |||||
| канати - довжина 300-350 см, діаметр 2,5-3 см; - довжина 250-300 см, діаметр 2 см |
0
|
0 |
0 | |
| шнури/мотузки (довжина 70-100 см, 2-3 м, 5-6 м, 8-10 м 10- 15 м) |
2 |
2 |
0 | |
| переносні кошики для метання м’ячів (діаметр 60-100 см, висота 60-80 см) | 2 | 2 | 0 | |
| прапорці різнокольорові: - для вправ (розмір тканини 12 х 20 см, довжина палички 30 см), - для розмітки (на підставках) | 30
5 | 30
5 | 0
0 | |
| стрічки : - для загальнорозвивальних вправ (30-40 см); - для перестрибування (100-120 см) - гімнастичні (120 -300 см, довжина палички 30-40см) |
1
1
1 |
1
1
1 |
0
0
0 | |
| хусточки (різні кольори) | 50 | 50 | 0 | |
| гімнастичні палиці/рейки пластмасові/дерев`яні: - 60 см, - 80-90 см, - 1-1,5 м |
40 |
40 |
0 | |
| торбинки з піском:
|
30
30
30
|
30
30
30 |
0
0
0 | |
| бігова доріжка дитяча (70х60х80см)* | 0 | 0 | 0 | |
| міні-степпер (39х31х87 см, довжина педалей 33 см)* | 0 | 0 | 0 | |
| роликовий масажер * - для м‘язів спини, - для ступнів ніг |
0 |
0 |
0 | |
| масажний килимок/доріжка: - 40х250 см, - 40х40 см |
4 |
4 |
0 | |
| тунель тканинний* (діаметр 50 см, довжина 180-200 см) | 0 | 0 | 0 | |
| шнури/мотузки (довжина 2-3м, 5м, 10-12 м) | 2 | 2 | 0
| |
| канат (250-300 см, діаметр 2 см) | 0 | 0 | 1 | |
| переносний кошик із сіткою для закидання предметів (діаметр 60-100 см, висота 50 см) | 1 | 1 | 0 | |
| кеглі для розмітки | 18 | 18 | 0 | |
| гімнастичні палиці/рейки пластмасові/дерев`яні: - 60 см, - 100-150 см, - 150-200 см, - рейка/палиця – 400 см |
30 |
30
|
0
| |
| торбинки з піском (6х10 см., вагою 100 г) | 20 | 20 | 0 | |
| стрічки на кільцях (довжина стрічки 20-30 см) | 20 | 20 | 0 | |
| хусточки різно кольорові (20х20 см) | 50 | 50 | 0 | |
| роликовий масажер (ручний)*
|
0 |
0 |
0 | |
| масажний килимок-доріжка | 1 | 1 | 0 | |
| туннель тканинний (діаметр 50 см, довжина 150-180 см) * |
0 |
0 |
0 | |
| м’який спортивний модуль* (дуги-ворітця, скат-гірка, мат, кільце, бруси |
0 |
0 |
0 | |
Прилади, допоміжний інвентар | |||||
| термометр для вимірюванняtо води | 4 | 4 | 0 | |
| термометр для вимірюванняtоповітря | 4 | 4 | 0 | |
| гігрометр* | 0 | 0 | 0 | |
| килимки гімнастичні 120х60 см | 12 | 12 | 0 | |
| кошик для м'ячів | 1 | 1 | 0 | |
| стійка для палиць | 1 | 1 | 0 | |
| тара для торбинок з піском | 4 | 4 | 0 | |
Спортивно-моторні іграшки, ігри, ігровео бладнання | |||||
Іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру (для застосування на фізкультурному, ігровому майданчику та/або у фізкультурній залі) | |||||
| Городки
| 6
| 6
| 0 | |
| баскетбольний кошик (кільце діаметром 45 см із сіткою 40 см та гачками) | 2 | 2 | 0 | |
| баскетбольний щит (120х90х3 см) з кошиком/кільцем діаметром 45 см і закріпленим на відстані20 см від нижнього краю щита | 2 | 2 | 0 | |
| волейбольна сітка (нейлонова, товщина нитки 0,25 см, розмір 950х95 см)
| 1 | 1 | 0 | |
| переносні ворота для гри у футбол та хокей * (ширина120-150 см, висота 100-150 см ) | 0 |
| 0
| |
| м’яч для гри у дитячий футбол: - волейбольний (вага 260-280 г, довжина кола 64-66 см) або - гумовий (вага 200-400 г, довжина кола 50 см) |
4
3 |
4
3 |
0
0 | |
| шайба для гри в хокей (пластмасова вагою 50 г або гумова вагою 50-70 г) | 0 | 0 | 0 | |
| м`ячик для гри в хокей*: - гумовий (діаметр 5-6 см) або - м`ячик для великого тенісу | 0
12 | 0
12 | 0
0 | |
| ключка хокей на дитяча | 0 | 0 | 0 | |
| ракетки дитячі для бадмінтону (довжина 56-60 см) | 2 | 2 | 0 | |
| волани для бадмінтону | 2 | 2 | 0 | |
| самокат/спортролер*: - з двома колесами | 0
| 0 | 0
| |
Іграшки, ігри, ігрове обладнання для розвитку рухів, рухової активності | |||||
| більбоке (чашечка з прив`язаною до неї кулькою такого ж діаметра) | 0 | 0 | 0 | |
| кільце кид (палички 30-40 см на підставках у формі смуги/ квадрата/трикутника або такі, що встромляються в землю, кільця діаметром 8-10, 10-15, 15-20 , 20-25 см) | 2 З кільцями більших та різних діаметрів | 2 З кільцями більших та різних діаметрів | 0 | |
| кеглі (пластмасові кеглі і кулі діаметром 6-8, 10-12 см ) | 25 | 25 | 0 | |
| сухий басейн з м`ячиками* | 0 | 0 | 0 | |
| м’яч фітбол* (діаметр 50-60 см) | 2 | 2 | 0 | |
| м’яч гумовий/поліхлорвініловий: - діаметр – 6-8 см, - діаметр – 12-15 см, - діаметр – 20-25 см |
10 |
10 |
0 | |
| м’яч набивний: - діаметр – 5-6 см (вага 30-400 г), - діаметр – до 20 см, (вага 800-1000 г) |
3 |
3 |
0
| |
| обручі: - діаметр 55-60 см, - діаметр 70 см, - діаметр 100 см |
15 |
15 |
0
| |
| скакалки: - довга – до 180 см, - коротка – до 150 см |
10 |
10 |
0 | |
| кубики дерев’яні або пластмасові (4 х 4 х 4 см) | 10 | 10 | 0 | |
| брязкальце | 1 | 1 | 0 | |
| кермо іграшкове (діаметр 20 см) | 10 | 10 | 0 | |
Приладдя і допоміжний фізкультурний інвентар | |||||
| свисток | 1 | 1 | 0 | |
| секундомір | 1 | 1 | 0 | |
| термометр кімнатний для вимірювання tоповітря: - у фізкультурній/музичній залі, - у приміщеннях груп (ігрові, спальні, туалетні кімнати, роздягальні) |
8 |
8 |
0 0 | |
| гімнастичні мати (100 х 200 х12 см) | 4 | 4 | 0 | |
| кошик для м'ячів | 1 | 1 | 0 | |
| стійка для гімнастичних палиць | 1 | 1 | 0 | |
| тара для торбинок з піском | 5 | 5 | 0 | |
ХУДОЖНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ | |||||
ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ | |||||
Дидактичні друковані таблиці / альбоми | |||||
| папір білий: | 45 | 45 | 0 | |
| папір кольоровий : | 45 | 45 | 0 | |
| картон білий : | 45 | 45 | 0 | |
| картон кольоровий : | 45 | 45 | 0 | |
| наліпки | 45 | 45 | 0 | |
| олівцікольорові (4-6 кольорів) | 45 | 45 | 0 | |
| крейдабіла, кольорова | 30 | 30 | 0 | |
| фарби гуашеві: - 4-6 кольорів | 45 | 45 | 0 | |
| фарби для малювання пальчиками*: - 6 кольорів - 4 кольори | 15 15 | 15 15 | 0 0 | |
| глина, тісто, пластилін | 3 30 | 3 30 | 0 0 | |
| кінетичний пісок* | 6 | 6 | 0 | |
| малювання: - сюжетне; - предметне: - декоративне. | 9 9 9 | 9 9 9 | 0 0 0 | |
| аплікація : -сюжетна; - предметна: - декоративна. | 3 9 9 | 3 9 9 | 0 0 0 | |
| ліплення: - сюжетне; - предметне: - декоративне. | 9 9 9 | 9 9 9 | 0 0 0 | |
| кольорознавство (кольори веселки, основні кольори, сполучені кольори, холодні кольори, теплі кольори) | 9 | 9 | 0 | |
| основи композиції | 3 | 3 | 0 | |
| види образотворчого мистецтва | 3 | 3 | 0 | |
| жанри живопису | 3 | 3 | 0 | |
| графіка | 3 | 3 | 0 | |
| скульптура, скульптура малих форм | 3 | 3 | 0 | |
| архітектура | 3 | 3 | 0 | |
| елементи геометричного, рослинного і тваринного орнаментів * | 9 | 9 | 0 | |
| декоративний розпис (петриківський, яворівський, косівський, опішнянський ужгородський, васильківський та ін.) | 21 | 21 | 0 | |
| народні ремесла (килимарство, писанкарство, вишивка, витинанка, ткацтво, карбування * та ін.) | 21 | 21 | 0 | |
| народна іграшка | 9 | 9 | 0 | |
Картини/репродукції | |||||
| репродукції картин різних жанрів живопису (видатних українських і зарубіжних художників) | 3 | 3 | 0 | |
| репродукції картин відомих українських художників | 9 | 9 | 0 | |
| ілюстрації | 9 | 9 | 0 | |
Картки ( фотографії, листівки) | |||||
| народні ремесла, українське декоративно-вжиткове мистецтво*:
|
9
9
9
9
9
9
9
3 3
3
|
9
9
9
9
9
9
9
3 3
3 |
0
0
0
0
0
0
0
0 0
0 | |
| види і жанри образотворчого мистецтва:
|
3
3
3
3
3 |
3
3
3
3
3 |
0
0
0
0
0 | |
Натуральні об'єкти | |||||
| скульптура малої форми | 3 | 3 | 0 | |
| моделі для малювання, ліплення, аплікації (іграшкові фігурки тварин, людей, посуду та ін.) | 9 | 9 | 0 | |
| гончарні вироби | 9 | 9 | 0 | |
| крашанки, дряпанки, писанки (дерев'яні, глиняні або натуральні) * | 9 | 9 | 0 | |
| рушники* | 5 | 5 | 0 | |
| вироби українського декоративно-прикладного мистецтва з традиційним народним розписом (петриківським, васильківським, київським, опішнянським, косівським, ужгородським) | 14 | 14 | 0 | |
Дидактичне приладдя | |||||
Матеріали | |||||
| папір білий | 70 | 70 | 0 | |
| папір кольоровий : - 7 кольорів (основні і сполучені кольори) - 7-12 кольорів (основні і сполучені кольори, відтінки) | 70 15
| 70 15 | 0
0 | |
| картон білий | 60 | 60 | 0 | |
| картон кольоровий : - 7 кольорів (основні і сполучені кольори) - 7-12 кольорів (основні і сполучені кольори, відтінки) | 70 15
| 70 15 | 0
0 | |
| наліпки | 70 | 70 | 0 | |
| олівці кольорові: - 6-10 кольорів, -10-12 (24) кольорів і відтінків | 70 15
| 70 15 | 0
0 | |
| олівець графітний 2м - 4м | 70 | 70 | 0 | |
| фломастери: - 6-10 кольорів, -10-12 (24) кольорів і відтінків | 60
60
| 60
60
| 0 0 |